سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش‌سوزی انبار پارچه در زاهدان خاموش شد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: آتش‌سوزی انبار پارچه در زاهدان با تلاش آتش‌نشانان خاموش شد .

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -علی نجفی‌زاده گفت: مقارن ساعت ۲۰:۴۶ امشب شهروندان با مشاهده دود از پارچه فروشی واقع در پاساژ نجفی خیابان مولوی حسین‌بُر زاهدان در تماس با مرکز ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی این شهرستان، حادثه را گزارش کردند که ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات با توجه به حساسیت موضوع، پنج تیم اطفاء حریق با بیش از ۲۰ آتش‌نشان از نزدیکترین ایستگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت:  با رسیدن آتش‌نشانان مشاهده شد، حریق در یک انبار پارچه به وقوع پیوسته بصورتی که پارچه‌ها در حجم زیادی در یک محدوده روی هم انباشته شده بود و راهی برای عبور از روی پارچه‌ها نبود و هر لحظه احتمال سرایت حریق به مغازه‌های مجاور وجود داشت.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: حدود یک سوم این محل دچار حریق شده بود و آتش‌نشانان برای خاموش کردن آتش مجبور بودند، حجم بسیار زیادی پارچه را جابجا تا به محل حریق دسترسی پیدا کنند.

او گفت:  متاسفانه در این حادثه یک‌نفر از آتش‌نشانان دچار سوختگی از ناحیه سر و صورت شد.
ابراهیم شهریاری سرپرست سازمان آتش‌نشانی زاهدان نیز که در این عملیات حضور داشت گفت: با توجه به انباشت مواد سریع الاشتعال در حجم زیاد در بسیاری از این مغازه‌ها و پاساژها، شهروندان عزیز باید نسبت به اخذ تاییدیه ایمنی از سازمان آتش‌نشانی زاهدان اقدام عاجل را انجام دهند چرا که در صورت گسترش حریق در اماکنی مانند چهار راه رسولی خسارات جبران ناپذیری به شهر و شهروندان وارد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.