معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۳۳ هزار و ۶۰۰ نفر از مردم آسیب دیده حوادث دیماه استان بوسیله نیروهای این جمعیت امدادرسانی شدند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - اکبر کیخاسالار گفت:  ۶۲ مورد حادثه در این مدت به جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گزارش شد که ۲۷ مورد حادثه جاده ای، ۳۰ مورد سیل و آبگرفتگی، چهار مورد حادثه کوهستان و یک مورد ریزش آوار بوده است که توسط چهار هزار و ۶۰۱ نفر روز نجاتگر در قالب یک هزار و ۱۵۲ تیم عملیاتی به همراه ۱۷ دستگاه آمبولانس و ۶۵۳ دستگاه خودرو امدادرسانی شدند.

او می گوید:  افزون بر ۱۴ هزار و ۴۸۹ نفر از افراد آسیب دیده سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند و ۲ هزار و ۱۵۴ بسته غذایی بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در این مدت ۴۰ مورد رهاسازی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان انجام شد.

به گفته او  در دیماه امسال به ۱۴۱ آسیب دیده از حوادث آتش سوزی منازل در سطح استان اقلام زیستی و معیشتی توسط جمعیت هلال احمر استان ارائه شده است.

کیخا سالار خاطر نشان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار