سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی مقالات برتر هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای در اصفهان

معاون پژوهشی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: ۱۴ مقاله در هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها دراصفهان انتخاب و معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حامد نصیری امروز در مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه ای، فرصت‌ها و چالش‌ها گفت: در رشته فنی و مهندسی یک مقاله، مدیریت بازاریابی ۲ مقاله، روانشناسی ۵ مقاله و حقوق و جامعه شناسی هر کدام یک مقاله و در هنر ۳ مقاله برگزیده شد.

او به عناوین مقالات اشاره کرد وگفت: "تبین تجربه بازیکنان بازی‌های ویدیویی در مواجهه با رابطه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری (مطالعه مورودی:فرزندان مورتا) "، "بررسی رابطه میزان استفاده بازی‌های رایانه دانشجویان ارتباط تصویری و سبک‌های یادگیری از منظر دیوید کلپ" و "طراحی و توسعه یک بازی هدفمند برای شناسایی نامتغیر‌های برنامه" از این جمله است.

انگیزش کاربر و تاثیر آن بر نگرش به بازی‌های خدماتی و تمایل به خرید آنلاین در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌ها"، "تاثیر گیمیفیکیشن بر قصد خرید بازی‌های دیجیتال با نقش میانجی اعتماد به فروشنده، مطالعه وب سایت‌های فروش بازی‌های دیجیتال" و "بررسی اثر بخشی بازی رایانه‌ای لگو بر خلاقیت نوآموزان دختر مقطع پیش دبستانی" از دیگر عناوین مقالات برتر است.

به گفته او "بررسی رابطه شایستگی حرفه‌ای معلمان در اجرای بازی‌های رایانه‌ای و افزایش توجه در دانش‌آموزان بیش فعال بر اساس استاندارد"، " تاثیر بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر پلتفرم واقعیت مجازی بر افزایش سطح تعاملات اجتماعی دانش آموزان افسرده" و "مقایسه اضطراب و کیفیت خواب در کودکان معتاد به بازی‌های رایانه‌ای و کودکان عادی دبستانی شهر اصفهان" از دیگر مقالات شایسته تقدیر این همایش بود.

ذهن‌های خشمگین طراحی و تولید یک بازی رایانه‌ای بر اساس تئوری تخلیه هیجانی و بررسی اثر آن بر مدیریت و کاهش خشم"، " نقش بازی‌های رایانه‌ای در بزهکاری و بزه‌دیدگی اطفال (مطالعه موردی، دبستان‌های شهرستان کلیبر) " و "شناخت شاخص‌های بومی سواد بازی‌های رایانه‌ای مصاحبه عمیق با کارشناسان" از دیگر مقالات برگزیده است.

دبیر هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای نیز به عناوین مقالات شایسته و برتر در هر بخش اشاره کرد و گفت: مقاله شایسته تقدیر حوزه "هنر" با عنوان"ایجاد تجربه کنفرانس از راه دور با استفاده از واقعیت مجازی" و مقاله برتر این حوزه با موضوع"بررسی نمود‌های کروتسک بر شخصیت‌پردازی و روایت بازی‌ها هوشمند معاصر کودکان در ایران با تکیه بر نظیریه "میخاییل باختین" شناخته شد.

جواد راستی می‌گوید در کمیته علمی نشست حوزه "موسیقی" یک مقاله شایسته تقدیر و یک مقاله برتر برگزیده شد که از مقاله "مروری بر چالش‌های طراحی موسیقی متن در بازی‌های رایانه‌ای" تقدیر شد.

در کمیته علمی نشست حوزه "پزشکی و توانبخشی" ۲ مقاله "طراحی وساخت سخت افزار و بازی رایانه‌ای آموزش احیای قلبی- ریوی"و "بازی رایانه‌ای "بهگفت، بهبود اختلال تولیدی در گفتار درمانی کودکان" برگزیده شد.

در کمیته علمی نشست حوزه "علوم انسانی" مقاله "انگیزش کاربر و تاثیر آن بر نگرش به بازی‌های خدماتی و تمایل به خرید آنلاین در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌ها بعنوان مقاله شایسته و " شناخت شاخص‌های بومی سواد بازی‌های رایانه‌ای، مصاحبه عمیق با کارشناسان" نیزمقاله برتر شد.

به گفته دبیر هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای در کمیته علمی نشست حوزه "فنی و مهندسی" ۲ مقاله شایسته تقدیر شد و مقاله با موضوع "بهبود عملکرد شبکه عصبی عمیق در تولید خودکار محتوای بازی‌های رایانه‌ای بعنوان مقاله برتر شناخته شد.

هفتمین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای فرصت‌ها و چالش‌ها به صورت مجازی پنجم و ششم اسفند امسال در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

این کنفرانس ۲ روزه با حضور ۱۹ پژوهشگر از ۱۳ کشور جهان شامل هشت سخنرانی، ۲ پنل تخصصی و هفت نشست ارائه مقالات با حضور متخصصانی از ایران، ژاپن، مالت، سنگاپور، آمریکا، فنلاند، اسکاتلند، ولز، نیوزلند، هلند، ایتالیا، سوئد و استرالیا به همکاری دانشگاه اصفهان و بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای و به میزبانی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.