طرح ملی نشاط از طرف انجمن ورزش‌های الکترونیکی کشور با هماهنگی فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.

محمدمهدی کاظمی رییس کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص طرح بازی‌های الکترونیک گفت: طرح ملی نشاط از طرف انجمن ورزش‌های الکترونیکی کشور با هماهنگی فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود. در دو قسمت حرفه‌ای و آماتور و در دو مرحله انجام می‌گیرد که در مرحله اول بازی‌های الکترونیکی- موبایلی و مرحله دوم بازی‌های تحرکی که برای عموم افراد در سنین مختلف برگزار می‌شود.

او افزود: در مرحله اول شرکت‌کننده‌ها کلیپی از این بازی‌ها تهیه و برای ما ارسال می‌کنند، در مرحله دوم نیز که در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود ورزش‌های تحرکی توسط شرکت‌کننده‌ها انجام و برای ما فرستاده خواهد شد.

رئیس کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک با اشاره به زمان این‌بازی‌ها ادامه داد: لازم به‌ذکر است مرحله اول از تاریخ ۷ اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز و ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به‌اتمام می‌رسد. مرحله دوم نیز از ۲۱ فروردین‌ماه لغایت ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌گردد.

کاظمی درباره جوایز این طرح گفت: ۲۲۲ میلیون تومان، جوایز این پویش برای شرکت‌کننده‌ها است که بین تمامی شرکت‌کننده‌ها قرعه‌کشی و به آن‌ها اهدا می‌شود.

او ادامه داد: هدف از برگزاری طرح ملی سلامت و بازی‌های ورزشی الکترونیکی، ایجاد تحرک برای ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های الکترونیک است.

رئیس کمیته ورزش‌های الکترونیک استان اصفهان در پایان گفت: ثبت‌نام این طرح در سایت انجمن ورزش‌های الکترونیک (www.Eligo.ir) انجام می‌شود.


۵ فروردین‌ماه برای بخش آنلاین و ۱۰ فروردین‌ماه برای بخش حضوری آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این پویش است.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.