سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه خرمشهر:

مسئولان منطقه آزاد بهانه ای برای کار نکردن ندارند

حجت الاسلام عادل پور گفت: با ابلاغ حکم منطقه آزاد اروند ، مسئولان بهانه ای برای کار نکردن و تحول بخشیدن به منطقه ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع این شهرستان گفت: پس از مدتی معطلی حکم مدیر عامل منطقه آزاد اروند تایید شد و حالا مسئولان بهانه ای برای کار نکردن ها نخواهند داشت و این سازمان باید با مدیریت جهادی برای تحول آبادانی و عمران به مردم خدمت رسانی کند.

او از مسئولان خرمشهر نیز خواست اختلافات را کنار گذاشته و برای عمران زیر ساخت های شهری ، ایجاد اشتغال ، حمایت از کارآفرینان و جذب سرمایه گذار در این شهرستان تلاش کنند.

امام جمعه خرمشهر به سفر رئیس جمهوری به کشور قطر اشاره کرد و گفت: سیاست جمهوری اسلامی بر اساس فرامین مقام معظم رهبری توجه  به کشورهای همسایه و شرقی است و دولت فعلی  در راه گسترش روابط جمهوری اسلامی با کشورهای خلیج فارس گام برداشته است.

او  از اهداف ایجاد روابط دوستانه با سایر کشورها را رد ایران هراسی تلقین شده از سوی آمریکا به کشورها دانست .

خطیب جمعه خرمشهر گفت: آزاد سازی بیشتر سواحل شمالی و غربی در مدتی کوتاه به دستور ریاست جمهوری نشان می دهد که اگر انقلابی کار کنیم در مدتی کوتاه می تونیم مشکلا بسیاری را برطرف کنیم.

آزادسازی سواحل در سال ۸۶ تبدیل به قانون شد، اما پس از تصویب و ابلاغ، امسال بعد از گذشت ۱۴ سال اجرایی شد.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.