امام جمعه خرمشهر بر اهمیت اجرای پروژه‌های حیاتی و انجام نشده در حوزه این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ حجت الاسلام محمد جوادعادل پور، امام جمعه خرمشهر گفت: در خرمشهر مشکلاتی وجود دارد که در نتیجه اختلاف نظر بین مسئولین پروژه هایی در زمینه آب و فاضلاب،بهسازی معابر، ساحل سازی کارون و طرح  اتوبان خلیج فارس در جاده نظامی اجرا نشده است.

او خواستار پایان یافتن اختلاف نظرها از سوی مسئولان شد و گفت: در صورت ادامه بی تکلیفی ابلاغ حکم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند این مشکلات در آینده بیشتر و پیچیده تر خواهند شد.

به گفته امام جمعه خرمشهر تنها راه مقاوم شدن اقتصاد دربرابر فشارهای  دشمن اقتصاد مقاومتی است  تنهاراه پیشرفت اقتصادی وحل مشکل تورم ورکود وبیکاری اقتصادی مقاومتی است و از آنجا که اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده از ظرفیت های دولتی و مردمی است ، لازم است از ظرفیت ها موجود در خرمشهر استفاده بیشتری کرد.

حجت الاسلام عادل پور گفت: اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه ی سیاستهای اقتصاد وتصمیم سازی و تصمیم گیری دولت ومجلس انقلابی باشد؛ بنا براین از دولت می خواهیم تا به این موضوع در خرمشهر ورود جدی کنند.

خطیب نماز جمعه خرمشهر همچنین از دولت خواست با قاطعیتی انقلابی بر اساس خواسته ی مقام معظم رهبری با غربی ها برخورد کند.

او برخی ظرفیت های موجود در خرمشهر را سازمان منطقه آزاد اروند ،بندرودریانوردی، پایانه شلمچه، شهرک صنعتی وصنایع تولیدی وشرکتهای متعدد وصنایع دریایی دانست و جذب دانشجوی عراقی در مراکز را از جمله ظرفیت های فراموش شده در این شهرستان برشمرد.

امام جمعه خرمشهر خواستار تکمیل پروژه آسفالت مسکن مهر این شهرستان شد و گفت: وزارت مسکن نیز باید مناطق بیشتری را به عنوان مناطق فرسوده درخرمشهر تعریف کند.

رئیس شورای فرهنگی خرمشهر گفت : کمتر از ۶ ماه تا پایان یک سال اول کاری شورای شهر این شهرستان میگذرد و پس از آن مردم ، نخبگان وامام جمعه می توانند عملکرد این شورا را ارزیابی و در مورد آن اظهار نظر کنند؛ بنا براین لازم است اعضای شورا هر چه در توان دارند به کار گیرند تا خدمات بیشتر و بهتری را ارائه دهند.

انتهای پیام /  ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.