سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسداشت شهدا نباید مختص به زمان خاصی باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: گرامیداشت یاد شهدا و تبیین ایثارگری‌های آن ها نباید مختص به زمان خاصی باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان گفت: اسفند یکی از ماه‌هایی است که اتفاق‌ها و رخداد‌های مهمی مربوط به تاریخ انقلاب اسلامی و دوران دفاع‌مقدس در آن ثبت شده است.

او نمونه این رخداد‌های مهم را جانفشانی شهدا در عملیات کربلای پنج بیان کرد وگفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس بسیار مهم به شمار می‌رود.

به گفته حجت‌الاسلام خاتمی روز‌های آینده یادآور شهادت سرداران بزرگی، چون شهید باکری است و شهدای دفاع مقدس جزوء شهدای جاوید انقلاب اسلامی باقی مانده اند.

او به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و گفت: عنوان این روز یادگار شهید رجایی و باهنر است که باید گرامیداشته شود.

امام جمعه زنجان گفت: کانون خانواده بهترین محل تربیت نیروی انسانی و نسلی است که بتواند کشور را در مسیر صحیح پیش ببرد.

به گفته نماینده ولی فقیه  در زنجان ، تربیت نسل آینده در چارچوب‌های دینی، اخلاقی، ایمان و دیانت مهم است که باید محقق شود.

او می گوید: ایران اسلامی ازبرکت جانفشانی شهدا در قله‌های افتخار قرار دارد و ابرقدرت‌ها بار‌ها به عجز و ناتوانی خود در برابر ایران اسلامی اعتراف کرده‌اند، همه این موفقیت‌ها و عزت‌مندی در سایه ایثار شهدا محقق شده است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.