سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراقب نفوذ بر روی دانش آموزان باشید

خطیب جمعه کرمان گفت: تربیت انسان شایسته وظیفه آموزش پرورش است و نباید افرادی که در گروه ها و جناح ها فعال هستند به دانش آموزان آموزش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان گفت: بعثت نبی مکرم اسلام را تبریک و تهنیت می گویم این روز،روز بزرگی برای جامعه انسانیت است و از برکت های آن پایان جاهلیت است.

او می گوید: در زمان جاهلیت ارزش های انسانی در جامعه های انسانی از دست رفت بود و غیر ارزش ها جایگزین شده بود پیامبر عزیز در این  دوران جاهلیت را پایان داد  و دوران انسانیت آغاز شد.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بدعت های فراونی قبل از بعثت پیامبر رنگ حق گرفته بودند و کتاب آسمانی پیامبر که از طرف خداوند نازل شده بود و برنامه بشریت را به ارمغان آورد.

او می گويد:بعثت آغاز سرازیر شدن نعمت ها برای بشریت است و وجود پیامبر الهی بزرگترین موهبتی که بشریت به خود دیده است.

خطیب جمعه کرمان گفت: پیامبر اسلام از نظر روحیه شخصیتی ممتاز و امین خداوند متعال بود ، ایشان حامل وحی برای بشریت است ختم انبیای الهی و هدایتگر جامعه بشریت است.

او در ادامه می گوید: روز امورتربیتی و تربیت اسلامی  سه ضلع دارد اول پدر ومادر ،دوم معلم است که باید الگویی در همه زمینه باشد سوم محتوا است قرار دادن  معلمان فرهیخته و لایق برای دانش آموزان وظیفه سنگینی است.

خطیب جمعه کرمان گفت: تربیت انسان لایق و شایسته وظیفه آموزش پرورش است و نباید افرادی که در گروه ها و جناح ها فعال هستند به دانش آموزان آموزش دهند باید  مواظبت و مراقبت کنید یک روزی کسانی می خواستند سند ۲۰ و ۳۰ را اجرا کنند مراقب نفوذ باشید در تمام عرصه ها زیرا می خواهند نفوذ کنند در جشنواره‌ فجر دیدید چطور قلب ميليون ها ایرانی را شکستند مراقب نفوذ باشید تا افکار خود را بر جامعه القا نکنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.