سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف هتل ندیمی در دستور کار شورای شهر همدان

نائب رئیس شورای شهر همدان گفت: تعیین تکلیف هتل ندیمی از مطالبات مردم و مدیریت شهری است که باید هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- جلسه کمیسیون بند ٢٠ شورای اسلامی شهر همدان که با حضور رئیس و اعضای شورا، شهردار، اعضای کمیسیون بند ۲۰ و نماینده خانواده ندیمی برگزار شد.

سعید نظری گفت: مردم انتظار دارند تکلیف ساختمان نیمه‌کاره این هتل ۵ ستاره هرچه سریع‌تر مشخص شود و هدف از تشکیل این جلسه حل مشکل دیرینه این ساختمان است که در نقطه مهمی از نظر گردشگری قرار دارد و سیمای شهر را تحت تأثیر خود قرار داده.

به گفته او در این جلسه شهردار همدان آمادگی کامل خود و همکارانش را برای به حل این مسئله اعلام کرد و رئیس شورای شهر نیز به خواسته برحق مردم همدان برای تکمیل این پروژه تاکید کرد.

نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: لازم است کمیته مشترکی با حضور مالک هتل ندیمی، نمایندگان شورای شهر و کارشناسان شهرداری به همراه شهردار برای حل مشکل این هتل در اسرع وقت تشکیل شود.

نظری گفت: همه طرف‌ها متعهد شدند موانع موجود در ساخت این پروژه را برطرف نمایند.

او گفت: خانواده بزرگوار مرحوم ندیمی نیز تمام تلاش خود را برای اتمام این پروژه به کار خواهند گرفت.

رئیس کمیسیون بند ۲۰ گفت: در این جلسه رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی معماری، خدمات شهری و فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان هم در راستای حل مشکل هتل ندیمی و ارائه راهکار‌های مناسب، نظرات و دیدگاه‌های تخصصی خود را بیان کردند.

منبع: مهر

انتهای پیام /د.ا

برچسب ها: شورای شهر ، هتل ندیمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.