سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام مطرح کرد؛

اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا در استان ایلام

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام از کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق در این استان خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - به گفته سرهنگ مهدی کیانی ، در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت سوخت قاچاق، کنترل و رصد قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی و در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، پس از هماهنگی قضایی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان و شناسایی و بازرسی از محل‌های دپو، اقلامی شامل ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، یکدستگاه موتورسیکلت، ۱۲ دستگاه لوازم خانگی، ۶۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق، یکدستگاه موتور خودرو خارجی، ۲۹۶ راس احشام سبک، ۴ راس احشام سنگین، ۳۷۵ قلم موادخوراکی، ۴ تن کود شیمیایی، ۵۲۰۰ نخ سیگارت قاچاق، و انواع کالای غیر مجاز را کشف کردند.

 ارزش ریالی کالا‌های کشف شده برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر ۱۳ میلیاردو ۸۴۷ میلیون ریال برآورد شده که در این راستا ۱۵ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.