فرمانده انتظامی دره شهر از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش که در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی با سلاح و تشویش اذهان عمومی نموده اند خبر داد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -سرهنگ  کرم حسنی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از حیث وجود مخلان نظم و امنیت طی ۴۸ ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

در راستای اجرای این طرح با هماهنگی مرجع قضائی که برگرفته از مطالبات عمومی بوده، کشف خودرو سرقتی، توقیف ۳ دستگاه خودرو هنجارشکن و قانون گریز، دستگیری ۳ سارق سابقه دار، دستگیری عامل تیراندازی و کشف یک قبضه کلت و یک تیغه خشاب توسط پلیس شهرستان کشف شد.

 این گونه طرح‌ها به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت و متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

با توجه به زمان پایانی سال نیروی انتظامی آمادگی لازم و همه جانبه را در راستای برخورد با اراذل و اوباش، قدرت نمایی در فضای مجازی، فروشندگان مواد مخدر، قاچاق کالا و سلاح و مهمات غیرمجاز بصورت جدی در دستور کاردارد و از همکاری خوب و صمیمانه مردم درپی همکاری اطلاعاتی تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.