سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیتی پسند یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در دیدار معوقه هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق شد برابر شهروند ساری به پیروزی دست پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان- در دیدار معوقه هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز ۲ تیم  گیتی پسند اصفهان و مس سونگون به مصاف حریفان خود رفتند. گیتی پسند در مصاف با شهروند ساری قرار گرفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. گل‌های گیتی پسند را در این مسابقه امیرحسین رسولی، مسعود یوسف و احمد دستیاران (گل به خودی) به ثمر رساندند و تک گل شهروند هم توسط احمد دستیاران به ثمر رسید.

نماینده اصفهان با این پیروزی ۵۸ امتیازی شد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد. این تیم اگر در بازی هفته آینده خود مقابل زندی بتن کلاردشت بتواند به پیروزی دست پیدا کند، در آن صورت قهرمانی خود را قطعی خواهد کرد.

در دیگر بازی امروز تیم فوتسال مس سونگون رو در روی راگای تهران قرار گرفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو بردارد. سعید تقی زاده و ابوالقاسم در این مسابقه گل‌های مس سونگون را به ثمر رساندند و مهدی اسد شیر هم توانست تک گل راگا را وارد دروازه مس کند.

هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا و سه شنبه هفته آینده (دهم اسفند) شروع می‌شود و تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون هفته آینده باید مقابل حریفان خود قرار بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.