سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوابیه سامانه بازرگام درخصوص برنج های تقلبی

سامانه بازرگام به دنبال انتشار خبری مبنی بر فروش برنج تقلبی در این سامانه، جوابیه ای صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - شفیع گفت: سامانه بازرگام به عنوان پلتفرم هوشمند توزیع کننده کالاهای اساسی و اقلام تنظیم بازار می باشد و محصولات تنظیم بازاری را انبارهای شرکت پشتیبانی و بازرگانی دولتی ایران تهیه می کند.

بر اساس اعلام رسمی شرکت بازرگانی دولتی ایران مورخ ۲ اسفند۱۴۰۰، انواع برنج وارداتی دانه بلند که از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران در بازار توزیع می شود محصول دو کشور هندوستان و پاکستان است.

 روابط عمومی سامانه بازرگام گفت: اخیرا برخی افراد از روی ناآگاهی، این نوع برنج را مختص هندوستان دانسته و سبب شبهه در جامعه شده اند که تاکید می شود واریته این نوع برنج در هر دو کشور یاد شده کشت می شود و با دو نام برنج هندی و پاکستانی به بازار جهانی عرضه می‌شود.

او گفت: در نتیجه و بر اساس اعلام شرکت بازرگانی ایران، برنج مذکور که در اختیار بازرگام قرار گرفته بوده، برنج پاکستانی می باشد.

شفیع می‌گوید: به نظر می رسد در شرایط کنونی که بازرگام در کنار دولت و در خدمت مردم با تمام توان و به صورت رایگان، اقلام تنظیم بازار را در اختیار مصرف کنندگان واقعی قرار می دهد، انتشار اینگونه اخبار جز برای دلالان و اخلالگران بازار برای گروه دیگری فایده نداشته و از رسانه ها انتظار می رود با بررسی بیشتر صحت اخبار، جلوی سو استفاده های احتمالی از موارد اینچنینی را بگیرند.

انتهای پیام//ص.ب.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محمدزنجانی
۱۵:۲۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
سلام من باتوجه به اینکه نظرات منفی خیلی از مردم را نسبت بازرگان دیدم وشنیدم متاسفانه اهمیت ندادن پدر دام بازرگان اسیر شدم خرید گوشت ران گوسفندی نر داشتم چون توضیح نداده بود که میش است مبالغ را واریز نمودم بعد ازدوالی سه ساعت متوجه شدم گوشت میش است مبالغ رادرتاریخ 1401/01/20برگشت به حسابم زدم ولی تا امروز با کلی تماس و چت میگفتند 3الی 4ساعت دیگه به حسابتان واریز میشودهنوزوجوهم تاامروز 1401/01/25 به حسابم واریز نشده والان به من ثابت شد بازرگام واقعا کلاش است وهرچه مردم گفتند درست است تمامی مستندات وچت ها موجود است.واقعا دربازرگام چه خبر است کسی نیست به دادمردم برسد؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
برنجش از هندی هم بدتر بود ما که موندیم چیکارش کنیم
به نظر من بازرگام تقلب کرده حرفشونو باور نکنید