مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد:

تکلیف قیمت برنج خرید قبل باید مشخص شود

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد از مشخص شدن قیمت برنج خرید قبل خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - امیر دلداری گفت: در مصوبه جدید قیمت‌گذاری برنج توسط وزارت جهاد کشاورزی باید تکلیف قیمت برنج‌هایی که از قبل خریداری شده نیز مشخص شود.

او گفت: در حال حاضر مقدار بسیاری برنج در بازار مشهد وجود دارد که از قبل خریداری شده و در مصوبه جدید مشخص نیست قیمت آن‌ها چگونه باید محاسبه شود.

در صورتی که قیمت برنج خرید قبل که در بازار موجود است مشخص شود، می‌توان نظارت لازم را انجام داد، زیرا قیمت‌هایی که از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای انواع برنج اعلام شده است شامل برنج‌های خرید جدید است.


بیشتر بخوانید



مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: براساس مصوبه وزارت جهاد کشاورزی قیمت هر کیلوگرم برنج طارم ایرانی درجه یک ۶۵ هزار تومان، برنج طارم درجه دو ۶۰ هزار تومان، برنج ایرانی شیرودی ۴۲ هزار تومان، برنج هندی وارداتی ۳۰ هزار تومان، برنج پاکستانی وارداتی ۳۱ هزار تومان، برنج هندی وارداتی و برنج پاکستانی وارداتی توسط شرکت خدمات بازرگانی نیز به ترتیب ۲۴ هزار تومان و ۲۵ هزار تومان است.

او گفت: قیمت برنج در مبادی تولیدی از قیمت مصوب اعلام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی بیشتر است و برنج موجود در بازار نیز مربوط به خرید‌های قبل صنوف می‌باشد.

 

انتهای پیام//م.ج

برچسب ها: قیمت برنج ، خرید برنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.