سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش ثبت‌نام بیش از ۹۰۰ همدانی برای تشرف به عتبات عالیات در نوروز

مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: تاکنون بیش از ۹۰۰ نفر از استان همدان برای تشرف به عتبات عالیات در نوروز نام نویسی کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- محسن ساغرچی گفت: تاریخ اعزام عتبات عالیات در ایام نوروز بین ۲۴ اسفند تا هشت فروردین است.

او گفت:ظرفیت اعزام نوروزی براساس بسته‌های زیارتی که از سوی دفاتر تدارک دیده می‌شود، تعیین خواهد شد و بر این اساس در صورت تقاضای بیشتر از ظرفیت ایجاد شده، اولویت تشرف از طریق قرعه‌کشی متقاضیان مشخص می‌شود که اعلام نتیجه قرعه‌کشی برای ثبت‌نام نهایی روز ۹ اسفند است.

پیش‌ثبت‌نام سفر به عتبات عالیات در ایام نوروز، از روز شنبه ۳۰ بهمن آغاز شده و تا پایان روز جمعه ۶ اسفند ادامه دارد.

او گفت: تمامی زائرانی که با کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، مشمول بیمه هستند
ساغرچی در ادامه گفت: هزینه بیمه، خدمات درمانی و امنیت در بسته‌های زیارتی وجود دارد و سازمان بر حُسن اجرای کار نظارت کامل دارد.

او گفت: یکی از دلایل تفاوت قیمت زائران تحت نظارت سازمان حج و زیارت با زائران کاروان‌های آزاد بر همین موضوعات مربوط به بیمه کامل، خدمات درمانی، امنیت و خدمات دقیق اجرایی است که خوشبختانه این مهم در کاروان‌های تحت نظارت سازمان مورد توجه قرار دارد.

مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: بیمه زائران تحت نظارت سازمان حج و زیارت با قیمت مناسب و برای خدمت هرچه بهتر به مشتاقان سفر زیارتی اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) تدارک دیده شده است.

او در خصوص شرایط بیمه‌ای زائران عتبات عالیات، گفت: قرارداد بیمه زائران عتبات عالیات، برای فوت به هر علت ۵۰۰ میلیون ریال، برای فوت در اثر حادثه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، برای هزینه بیمارستانی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال، برای هزینه درمان سرپایی تا سقف ۵۰ میلیون ریال، برای نقص عضو دائم (کلی و جزئی) تا سقف ۳ میلیارد ریال، برای خسارت‌بار زائر در هنگام رفت تا سقف ۵ میلیون ریال، برای خسارت‌بار زائر در هنگام برگشت تا سقف ۱۵ میلیون ریال پرداخت خواهد کرد.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: حج و زیارت ، ثبت نام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.