سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتش طرح آبرسانی به ۱۸ روستای محروم شهرستان هیرمند را افتتاح کرد

طرح آبرسانی به ۱۸ روستای محروم و کم‌برخوردار شهرستان هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان با حضور رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح، فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش به بهره‌برداری رسید.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه افتتاح طرح‌های آبرسانی گفت: قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش در راستای کاهش مشکلات ناشی از تنش‌های آبی در سیستان و بلوچستان بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی را از ابتدای سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار داده است.

سرهنگ خلبان، ولی رحمانی گفت:  طرح آبرسانی به ۱۸ روستای شهرستان هیرمند بوده که به طول ۹۰ کیلومتر با ۴۸ هزار متر مربع خاکبرداری توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش انجام شده است.

روستا‌های این طرح شامل کیان آباد، آسک، محمد حسین بارانی، زهروزهی، رنده، علیخان زمان، ریگ موری، پیران، کریم‌کشته، کلوخی، قاسم آباد، جور، شادی جمال زهی، ابراهیم آباد، نائب رجایی، رخشانی و شهرک ساسولی است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این طرح آبرسانی متناسب با طرح توسعه شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان اجرا شده و تا ۵۰ سال آینده هیچ مشکلی به لحاظ نیاز به تعویض خطوط نخواهد داشت.

 در این طرح آب‌رسانی، جمعیتی بالغ بر یک هزار و ۷۳۶ خانوار که حدود هشت هزار و ۲۸۷ نفر را در بر می‌گیرد از آب بهداشتی سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.