سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مشهد خبر داد:

نوروز ۱۴۰۱ مراقبت به‌جای محدودیت کرونایی

فرماندار مشهد گفت: در نوروز ۱۴۰۱به‌دلیل کرونا محدودیت ایجاد نمی‌شود بلکه قرار است با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مراقبت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محسن داوری گفت: با توجه به هم‌زمانی ماه شعبان و نوروز ۱۴۰۱ ملت شریف ایران و مسلمانان سراسر دنیا رغبت بیشتری برای پابوسی حضرت رضا (ع) دارند و ما وظیفه داریم که زمینه را برای خدمات‌رسانی شایسته به زائران فراهم کنیم.

او گفت: از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا زمینه زیارتی با عشق، عمیق و به‎دور از هر گونه دغدغه برای زائران و مجاوران فراهم شود.

فرماندار مشهد گفت: باید به مردم اطلاع‌رسانی شود که اگر بنا باشد همه در یک یا دو روز وارد مشهد شوند قطعا با محدودیت و مشکل مواجه خواهیم شد، باید در این زمینه برنامه‌ریزی وجود داشته باشد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: اکنون اگر ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری خراسان رضوی کم‌نظیر و از کیفیت و استاندارد‌های بالایی برخوردار است نتیجه تلاش مالکان، مدیران، بهره‌برداران و نظارت‌هایی است که به صورت مستمر از تاسیسات گردشگری انجام می‌شود.

یوسف بیدخوری گفت: با توجه به رویکرد تسهیل و روان‌سازی امور این تاکید وجود دارد که به دیگر شهرستان‌ها نیز تفویض اختیارات لازم صورت گیرد.

به گفته او با توجه به تصمیمات اتخاذ شده و پیش‎بینی حضور زائران در مشهد استفاده از ظرفیت واحد‌های اقامتی مد نظر است به همین دلیل تلاش می‌شود تا نوروز واحد‌هایی که در دوران کرونا تعطیل شده‌اند مجدد بازگشایی شوند و استفاده از این ظرفیت‌ها جهت اسکان زائران و گردشگران در اولویت قرار دارد.

نشست مشترک با بازرسان تاسیسات گردشگری با موضوع تشدید نظارت برای آمادگی مقابله با بیماری کرونا و همچنین استقبال از زائران و گردشگران نوروز ۱۴۰۱ که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

انتهای پیام//س.ع.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.