مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: در نخستین روز ثبت‌نام برای سفر‌های نوروزی عتبات عالیات، بیش از هزار نفر از این استان در سامانه مربوطه ثبت نام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد- جواد شاد کریق گفت: از  تعداد هزار نفر، ۹۵۰ نفر متقاضی اعزام هوایی و ۲۰۰ نفر متقاضی اعزام با ناوگان زمینی هستند.

داشتن کارت واکسیناسیون و نتیجه منفی آزمایش PCR برای ۷۲ ساعت قبل از پرواز و گذرنامه با اعتبار دستکم ۶ ماه پس از تاریخ اعزام ضروری است.

او گفت: پیش ثبت نام سفر‌های نوروزی عتبات عالیات تا روز جمعه ۶ اسفند ماه امسال ادامه دارد و پس از اتمام این مهلت امکان تغییر نام و مشخصات افراد ثبت نام شده میسر نمی‌باشد.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: در این استان چهار شرکت طبق دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان حج و زیارت و بر اساس استاندارد‌های تعریف شده، اعزام زائران را به عتبات عالیات بر عهده دارند.

کریق گفت: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات در ایام نوروز که از ۲۴ اسفند ماه امسال تا هشتم فروردین ماه سال آینده انجام می‌شود، می‌توانند با تکمیل فرم مربوطه در سایت http://atabat.haj.ir برای خود و همراهانشان پیش ثبت‌نام نمایند.

او گفت: در صورتی‌که تعداد افراد پیش ثبت‌نام شده از ظرفیت اعلام شده بیشتر باشد، اولویت تشرف براساس قرعه کشی تعیین و از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: اعزام‌های برنامه‌ریزی شده فقط به صورت هوایی می‌باشد و در صورت صدور مجوز اعزام زمینی، شرایط مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.