سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری گلریزان‌های مجازی در رمضان ۱۴۰۱

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری گلریزان‌های مجازی در رمضان ۱۴۰۱ خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - عظیمی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ستاد دیه استان یزد در سال گذشته و امسال اقدام به برگزاری جشن‌های گلریزان مجازی و پخش از طریق صفحات مطرح و پرطرفدار استانی نمود.

او گفت: جشن‌های گلریزان مجازی مورد استقبال بسیاری از همشهریان و هموطنان واقع شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان از همکاری صدا و سیمای مرکز استان یزد در ساخت و پخش برنامه‌های متفاوت در زمینه فرهنگ سازی برای جلوگیری از ورود افراد به زندان و جذب کمک‌های خیرین به منظور آزادی محکومین جرائم غیر عمد تقدیر کرد.

او گفت: در رمضان سال ۱۴۰۱ برنامه تلویزیونی ماه مهربانی همه روزه قبل از اذان مغرب به صورت زنده به روی آنتن می‌رود و در این برنامه به پویش ” سهم من آسمان ” ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخته می‌شود.

این مقام مسئول گفت: ستاد دیه یک موسسه خیریه غیر تجاری و غیر انتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی فعالیت می‌نماید و نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک، ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه، شماره کارت‌های مجازی۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ و ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ و یا با شماره گیری کد دستوری# ۱۱۳۳۶۶۵۵ کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

عظیمی در پایان گفت: روابط عمومی ستاد دیه استان یزد با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰ پاسخگوی سئوالات مردم در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.