مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۱۷۴ مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد با کمک خیرین و نیکوکاران از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - سید مسعود عظیمی گفت: بدهی این مددجویان مبلغ ۶۷۹ میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال بود که مبلغ ۵۴۱ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال با همت اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۱۳۷ میلیارد و ۸۵۲ ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۱۵۶ نفر و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

او با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد شده  ۱۲۲ مددجو مربوط به محکومین مالی،۲۱ مددجو محکوم نفقه، ۱۵ مددجو محکوم پرداخت مهریه، ۹ مددجو محکوم پرداخت به دیه حادثه کار، ۵ مددجو محکوم به پرداخت دیه تصادفات رانندگی و ۲ مددجو محکوم به پرداخت دیه غیر عمد بودند.

این مقام مسئول گفت: از این تعداد آزادی ۳۸ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین با همت مددکاران این ستاد و ۱۳۶ مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل از زندان آزاد شدند که از این تعداد ۱۴ مددجو زن و ۱۶۰ مددجو مرد بودند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۱۸ محکوم مالی جرائم غیر عمد با اجرای پویش "فجر رهایی" در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: به همت نیکوکاران، خیرین و صاحبان کسب و کار این تعداد محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانوده خود بازگشتند.

او گفت: بدهی این مددجویان مبلغ ۶۶ میلیارد ریال بود که مبلغ ۴۹ میلیارد ریال با همت اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۱۷میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۱۸ نفر و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.