سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر‌کل‌تبلیغات‌اسلامی سیستان‌وبلوچستان:

کاروان تجلیل از پرچم‌داران و پیشگامان وحدت به پایتخت وحدت اسلامی می‌آید

مدیرکل تبلیغات‌اسلامی سیستان‌وبلوچستان، گفت: مدیران‌کل تبلیغات‌اسلامی استان‌های تلفیقی در قالب کاروان تجلیل از پرچم‌داران و پیشگامان وحدت به زاهدان سفر خواهند کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حجت‌الاسلام‌ منصور‌باقر‌بیک‌تبریزی  گفت: ۸ تن از مدیران‌کل تبلیغات‌اسلامی استان‌های تلفیقی کشور در قالب کاروان "تجلیل از پرچم‌داران و  پیشگامان وحدت" به زاهدان که بنا به فرموده مقام معظم رهبری پایتخت وحدت‌اسلامی است، سفر خواهند کرد.

او می گوید: دیدار با نماینده‌ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان و مسئولین‌کشوری‌و‌لشکری، دیدار با اقشار مختلف مردم شیعه‌وسنی و سخنرانی در جمع نمازگزاران، بازدید از آثار تاریخی استان، مصاحبه رادیویی‌وتلویزیونی، دیدار با مسئولین تشکل‌های مردمی و فعالین فرهنگی و غیره، از جمله برنامه‌های این کاروان در طی ۳ روز حضور در این خطه پهناور خواهد بود.

دبیر قرارگاه فرهنگی استان ضمن اشاره به این‌که، باید شکوه و زیبایی فرهنگ مردم استان سیستان‌وبلوچستان را بیش از پیش برای همگان تشریح کرد، گفت: هدف اصلی این سفر، تجلیل از مردم صبور و خون گرم استان و زندگی سراسر وحدت‌وهم‌دلی آن‌ها در اوج تنوع مذهب و قومیت و تبیین نقش کلیدی آنان در بالابردن پرچم وحدت و هم‌دلی مسلمین و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی می‌باشد.

انتهای  پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.