سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوکراین محور دیدار سه‌جانبه فرانسه، آلمان و آمریکا

منابع خبری از برگزاری دیداری میان مقام‌های ارشد فرانسه، آلمان و آمریکا برای رایزنی درباره اوکراین تا ساعات آینده خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان - کاخ الیزه از برگزاری دیداری میان «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه، با مقام‌های آلمان و آمریکا برای رایزنی درباره تحولات اوکراین تا ساعاتی دیگر خبر داد.

خبرگزاری فرانسه با استناد به بیانیه کاخ الیزه اعلام کرد: «امانوئل مکرون قصد دارد تا ساعاتی دیگر با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، و اولاف شولتس، صدراعظم آلمان دیدار کرده و درباره تحولات اوکراین رایزنی کند.»

دفتر ریاست جمهوری فرانسه نیز در بیانیه‌ای با اعلام برگزاری این نشست تا ساعاتی دیگر افزود: «مکرون پس از تماس ۱۰۵ دقیقه‌ای خود با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، ممکن است با بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس، ماریو دراگی، نخست‌وزیر ایتالیا، و دیگر کشور‌های متحد نیز تبادل نظر کند.»

کشور‌های غربی در حال حاضر در تلاش برای متشنج کردن روابط میان روسیه و اوکراین هستند که از زمان الحاق کریمه رو به وخامت رفته بود. این کشورها، و به طور خاص آمریکا، مدعی احتمال حمله روسیه به اوکراین و تصرف این کشور هستند، ادعایی که مکرر از سوی روسیه رد شده است.

در حال تکمیل...

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.