سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوشان ترامپولین مهاباد در مسابقات جهانی حضور یافتند

رئیس هیات ژیمناستیک مهاباد گفت: ملی پوشان ترامپولین این شهرستان به علت آماده نشدن سالن و دستگاه، بدون تمرین در مسابقات جهانی ترامپولین شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- صدیق عزیزی گفت: "متین حاجی" و "آریا مام عبدالله" که در مسابقات جهانی نتوانستند بهترین عملکرد خودرا نشان داده و در رتبه‌های بیست و یکم و بیست و سوم قرار گرفتند، به علت بدقولی مسئولان و آماده نشدن سالن و دستگاه تمرین راهی مسابقات شده بودند.

وی گفت: امکانات و تنها سالن تمرین ژیمناستیک به بهانه تعمیر در آستانه مسابقات جمع آوری شد، متاسفانه علی رغم قول‌های مساعد مسئولان به علت عدم تعهد به قول‌های انجام شده ملی پوشان مهابادی که اعضای اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند، در شرایط نا آماده به مسابقات اعزام شدند.

رئیس هیات ژیمناستیک مهاباد گفت: ملی پوشان ترامپولین در صورتی که با آمادگی کامل می‌توانستند در این مسابقات حداقل جز ۶ نفر برتر مسابقات جهانی که با حضور نفر برتر این رشته برگزار شد، قرار بگیرند.

عزیزی گفت: مهاباد به عنوان قطب ترامپولین کشور از سالن و دستگاه ترامپولین مناسب محروم است، از مسئولان کشوری و استانی انتظار داریم نسبت به فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم برای این رشته اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.