رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ژیمناستیک کاران اهل این شهرستان به آخرین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- قرنی مصطفی‌پور گفت: ۲ ژیمناستیک کار و یک مربی از این شهرستان به آخرین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران برای حضور در مسابقات جهانی ترامپولین در باکو دعوت شدند.

وی گفت: "متین حاجی" و "آریا مام عبدالله" به عنوان ژیمناستیک‌کار و "ناصر هوشیار" به عنوان مربی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی ترامپولین کشور دعوت شده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: اردوی آماده سازی ملی پوشان ترامپولین کشور برای حضور در مسابقات جهانی باکو از پنجم تا ۲۲ بهمن ماه در قزوین برگزار خواهد شد.

مصطفی پور می‌گوید: مسابقات قهرمانی جهان در رشته ترامپولین به میزبانی "باکو" در کشور آذربایجان اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گفته وی "آریا مام عبدالله " و "متین حاجی" در رقابت‌های انتخابی تیم ملی که ماه گذشته در قزوین برگزار شده بود، به ترتیب موفق به کسب عناوین اول و چهارم کشوری شده و جواز حضور در مسابقات جهانی باکو را کسب کردند.

"آریا مام عبدالله" و "متین حاجی" سابقه چندین دوره قهرمانی کشور را در کارنامه خود دارند و "ناصر هوشیار" مربی مهابادی نیز هدایت تیم ملی را در مسابقات جهانی برعهده دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.