سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها:

اصلاح چرخه تولید و توزیع مانع از قاچاق کالا می شود

نماینده مردم سیستان و بلوچستان گفت : نبود نظارت درست باعث رونق قاچاق روغن خوراکی در استان سیستان و‌ بلوچستان شده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - عضو هیئت رئیسه و نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها گفت : در کنار قاچاق سوخت از مرز های استان ، روغن خوراکی و مورد نیاز مردم با حجم بالا به طرق مختلف از استان خارج می شود و موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

محمد کریم عزیزی گفت : روغنی که با ارز دولتی برای نیاز مردم تامین می شود با سهولت و به آسانی قاچاق می شود و به قیمت غیر واقعی به دست مردم می رسد.

او  گفت:کمیاب بودن روغن خوراکی در این استان به دلیل قاچاق بی رویه از استان های دیگر وارد سیستان و بلوچستان می شود که به دلیل عدم نظارت صحیح و کمبود روغن، کارخانه های تن ماهی استان با مشکل در چرخه تولید مواجه هستند.

به گفته نماینده مردم سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها   اصلاح چرخه تولید و توزیع و نظارت دقیق وزارتخانه های صمت و کشاورزی می تواند از قاچاق بی رویه کالاهای اساسی جلوگیری کند.

محمد کریم عزیزی عضو هیئت رئیسه و نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها ضمن قدر دانی از زحمات نیرو های امنیتی و انتظامی در مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان گفت: مسائل و مشکلات مردم در استان سیستان و‌ بلوچستان باید بصورت ویژه رسیدگی شود و برای تحقق عدالت در توزیع کالای اساسی مورد نیاز مردم از ورود دلالان در این چرخه جلوگیری شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.