سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام عنوان کرد؛

تخصیص پنج هزار میلیارد ریال توسط قرارگاه امام حسن (ع) به ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی علیه السلام پنج هزار و ۷۰ میلیارد ریال به منظور تقویت زیرساخت‌های مناطق محروم استان تخصیص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -به گفته سردار جمال شاکرمی ، توجه به یادمان شهدای شرهانی و زیرساخت‌ها و تکمیل حسینیه آن برای حضور راهیان نور از سراسر کشور نیازی ضروری است که باید با همکاری همه محقق شود.

 آمادگی اسکان راهیان نور در دهلران ۳۰۰ نفر است و از طرفی با توجه به فراهم بودن زمینه می‌توان این تعداد را به ۵۰۰ نفر افزایش داد.

نگاه جدیدی در حوزه گردشگری دفاع مقدس، زیست خواب ها، المان‌ها و یادمان‌ها در شهرستان شکل گرفته و اهتمام خوبی در شهرستان وجود دارد.

اگر راهیان نور برگزار شود، در حال فراهم کردن بستر‌ها هستیم و در بلندمدت بدنبال آماده کردن زیرساخت‌ها هستیم و در این زمینه دهلران در اولویت است.

 قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و همکاری مشترک بین سپاه و آب و فاضلاب در بحث تامین آب شرب روستا‌های فاقد آن برای استان در سال جاری پنچ هزار و ۷۰ میلیارد ریال مصوب کرده که فاز اول این اعتبار تخصیص یافته است.

 ۱۴۶ روستا بر اساس اولویت و نیازمندی‌ها توسط آب و فاضلاب شناسایی شده اند و در فاز اول روستا‌های شهرستان دهلران برای آبرسانی و یا تکمیل شبکه در دستور کار هستند.

 ۴۰۰ میلیارد ریال برای شهرستان در نظر گرفته شده و بزودی فاز اول آن عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.