سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار انتظامی استان قزوین؛

کشف ۱۳ تن برنج احتکار شده و ۵ کیلوگرم هروئین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه سی ام بهمن ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین -  سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران انتظامی آبیک با اقدامات اطلاعاتی از احتکار کالای قاچاق در یکی از شرکت‌های شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

: مأموران با همکاری عوامل تعزیرات حکومتی شهرستان پس از انجام هماهنگی قضائی در بازرسی از این انبار، ۱۳ تن و ۲۵۰ کیلوگرم برنج احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله ۸ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر شد.

کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، حین گشت زنی در آزادراه قزوین- زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

 راننده بدون توجه به دستور ماموران، با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت، اما با هوشیاری ماموران در تعقیب و گریز صورت گرفته خودرو متوقف و در بازرسی از آن هزار و ۴۱۹ ثوب البسه قاچاق کشف شد.

سرهنگ داود عبدالمالکی  گفت :  ماموران در اقدامی دیگر در آزادراه قزوین- زنجان یک دستگاه خودرو سواری سمند را متوقف و در بازرسی از آن ۳ هزار و ۳۶۰ قلم انواع ابزار آلات دستی از قبیل انبردست و فازمترکشف کردند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری و دستگیری ۲ نفر در این خصوص از دیگر توفیقات این عملیات‌ها بود.

دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت : ماموران یگان امداد شهرستان قزوین، حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین- تهران به یک دستگاه خودرو سواری پراید، که با ۲ سرنشین در حال حرکت بود، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، یک کیلو و ۱۱۴ گرم تریاک که به صورت ماهرانه در خودرو جاساز شده بود، کشف و ۳ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

سرهنگ بیژن خدایی گفت :  متهمان دستگیر شده، قصد انتقال مواد به استان‌های غربی کشور را داشتند، که خوشبختانه با هوشیاری ماموران دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار و کشف ۵ کیلو هروئین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت : ماموران مبارزه با مواد مخدر استان، با انجام رصد اطلاعاتی یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در زمینه خرید و فروش مواد مخدر، که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی هروئین خریداری شده به قزوین را داشت شناسایی کردند.

 پس از شناسایی دقیق خودرو و مسیر تردد فرد مورد نظر، چند اکیپ از ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر، در عوارضی قزوین- کرج مستقر و به محض مشاهده متهم، در عملیاتی ضربتی خودرو وی را متوقف و او را دستگیر کردند.

 ماموران در بازرسی از خودرو ۵ کیلو گرم هروئین، که به صورت ماهرانه در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ علی بیگی با اشاره به اینکه کشف ۳ قبضه سلاح سرد و توقیف یک دستگاه خودرو سواری ماکسیما از دیگر توفیقات این عملیات بود، گفت: متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش شناخته شده و سابقه دار در زمینه خرید و فروش مواد مخدر است، که به همراه مواد کشف شده و خودرو برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.