مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه بیست و پنجم بهمن ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی یک از قاچاقچیان مواد مخدر را که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد به قزوین را داشت شناسایی کردند.

 متهم با خودرو سواری پراید در حال انتقال مواد به سمت قزوین، در عوارضی "قزوین-کرج" متوقف و در بازرسی از خودرو، ۱۵ کیلو گرم تریاک کشف شد.

 متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

عامل قاچاق لباس در دام قانون

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان تاکستان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاده راه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

در بازرسی از آن، ۱۶۹ ثوب لباس قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ کوروش عزیزی با اشاره به اینکه ارزش ریالی لباس های کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در آوج

مسئول فرماندهی انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران فرماندهی انتظامی بخش آبگرم، حین گشت زنی در منطقه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل ۳ تن چوب جنگلی، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

 در بررسی ماموران مشخص شد چوب‌ها فاقد هرگونه مجوز از اداره منابع طبیعی هستند.

 محموله کشف شده تحویل اداره منابع طبیعی و متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق وکشف بیش از ۱۰۰ عدد کلید انباری

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت انباری و مشاعات ساختمانی در مجتمع‌های شهرک مینودر قزوین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ قرار گرفت.

 ماموران با رصد اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی از آثار باقیمانده در صحنه جرم، هویت سارق را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

سرهنگ بیژن خدایی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۱ فقره سرقت در حوزه کلانتری ۱۴ اعتراف کرده است، گفت: در بازرسی‌های اولیه ماموران از متهم ۱۰۹ عدد انواع کلید‌های مربوط به درب منازل و انباری کشف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار