سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیز فعالان صنعت طلا و جواهر برای حضور در گلدینکس ۲۰۲۲

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان گفت: سعی داریم نمایشگاه بین‌المللی فلزات گران‌بها، طلا و سنگ‌های قیمتی، در اصفهان را در سطح منطقه گسترش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - علیرضا مرتضوی در نشست رونمایی از پوستر پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات گران‌بها، طلا و سنگ‌های قیمتی، ششمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ۱۴۰۱ در اصفهان، گفت: اصفهان مفاخر زیادی در هنر، صنعت و صنایع مختلف دارد که یکی از آن‌ها طلا است و اصفهان با معادنی که دارد، یکی از قطب‌های استخراج طلا و از قطب‌های ماشین‌آلات مرتبط با طلا به شمار می‌رود.

سعی داریم در نمایشگاه ۱۴۰۱ که به نظر من و بسیاری از کارشناسان کیفی‌ترین نمایشگاه سال آینده خواهد بود که در سطح کشور برگزار می‌شود را در سطح منطقه گسترش دهیم و مفتخر هستیم صنایع مرتبط در این زمینه و صنایعی که فرایند پرداخت را انجام می‌دهند یا در زمینه گوهرسنگ‌ها و ... فعال هستند را زیر یک سقف کنار هم قرار دهیم تا همدل و هم‌صدا برای نشان دادن قدرت و توان این صنعت به کشور و منطقه دور هم جمع شوند.

در ادامه این نشست معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت و تجارت استان اصفهان، گفت: چند سال است که جلسات برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر را انجام می‌دهیم، اما در دو سال پیش و همچنین سال گذشته کمی شرایط بهتر شد و به سمت برگزاری نمایشگاه تقریباً خوبی به ویژه در شیوع کرونا حرکت کردیم.

اسماعیل نادری می‌گوید اگر لازم باشد دعوت می‌کنیم تا خود سازمان صنعت هم در این نمایشگاه ورود کند تا طلای موته را در این نمایشگاه داشته باشیم، همچنین بدانید شاید خیلی‌ها تلاش می‌کنند به نمایشگاه بیایند، اما بسیاری از افراد را هم باید به سراغشان برویم. آن‌هایی که حرف‌هایی برای گفتن دارند و باعث می‌شوند خودشان به نمایشگاه اعتبار دهند و از سراسر کشور می‌توانند در این صنعت تأثیرگذار باشند.

در چند سال گذشته برخی فعالان طلا به دلیل تحریم‌ها و ... شرایط سختی که وجود داشت و تلاش‌های بسیاری کرده‌اند، اما در نهایت توانستند صادرات داشته باشند، بنابراین با آن‌ها صحبت کنید و با دعوت از حضورشان در این نمایشگاه از توانمندی‌شان در صادرات بهره بگیرید.

نادری تصریح کرد: با رویکردی که مرتضوی در شرکت نمایشگاه‌ها دارد می‌توانیم یک سری از رویداد‌های طول سال را در اصفهان حتی بهتر از تهران برگزار کنیم که یکی از آن‌ها نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان است.

در این نشست مجری برگزارکننده پانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان گفت: نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان بزرگ‌ترین رویداد اقتصادی در سال ۱۴۰۱ در اصفهان خواهد بود و شعار این نمایشگاه «از دل معدن تا حلقه ازدواج» است.

سیدمعلمی گفت: نخستین جلسه هم‌اندیشی پانزدهمین نمایشگاه تخصصی طلا، فلزات گران‌بها، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته با حضور معاونان سازمان صمت، بزرگان صنعت طلا و سایر مسئولان همراه بود و برای نخستین بار در اصفهان تصمیم‌گیری برای ساعت نمایشگاه با همفکری و توافق مشارکت‌کنندگان و فعالان صنعت طلا و ریاست شرکت نمایشگاه‌ها انجام شد.

قرار بر این شد ساعت برگزاری از ۱۱ صبح تا ۸ بعدازظهر در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ خردادماه برای علاقه‌مندان دایر شود تا مشارکت‌کنندگان بتوانند نهایت بازدهی را از زمان نمایشگاه در این چهار روز حاصل کنند.

به گفته مجری برگزارکننده پانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان خوشه صنعتی طلا قرار شد شامل ۲ هزار متر از غرفه‌داران مصنوعات طلای اصفهان که در این نمایشگاه شرکت کنند به‌صورت یارانه‌ای از حمایت خوبی برخوردار شوند.

امسال در این نمایشگاه کلیه رسته‌ها از جمله معدن‌های مهم اصفهان، ابزار، خدمات، کارگاه‌های تولیدی، بنکداران و طلافروشان با حضوری گسترده مشارکت خواهند داشت.

سیدمعلمی به تفاهم‌نامه همکاری با شریک ترک در نمایشگاه استانبول در فروردین ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: با امضا این تفاهم‌نامه از تولیدکنندگان ابزارآلات کمک خواهیم گرفت تا نمایشگاه حضور یابند و بعد بین‌المللی نمایشگاه به‌شرط رفع محدودیت‌های کرونایی احیا شود.


انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.