نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و شیمیایی از ۲۸ بهمن تا یکم اسفند در نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - پانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و شیمیایی با رویکرد و محوریت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا برگزار می‌شود، شرایطی را فراهم می‌آورد که ۱۲۵ شرکت از استان‌های مختلف کشور، توانمندی‌ها، محصولات، خدمات و پتانسیل‌های خود را به نمایش بگذارند.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی که با رویکرد کاملاً تخصصی برپا می‌شود، شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی (مواد شیمیایی آزمایشگاهی، وسایل و دستگاه‌ها، کابینت ویژه برای آزمایشگاه‌ها، شیشه‌های آزمایشگاهی)، وسایل و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی (دستگاه‌ها و لوازم دندانپزشکی، وسایل بیمارستانی، تجهیزات توانبخشی، مهندسی تجهیزات پزشکی، گاز‌های طبی، محصولات اپتیکی و...)، محصولات مقابله با بیماری کرونا (تولیدکنندگان الکل و مواد ضدعفونی‌کننده، تولیدکنندگان انواع ماسک، دستکش، گان و...) و تجهیزات اورژانس، آمبولانس و امداد و نجات را گرد هم جمع کرده تا جدیدترین محصولات خود را در معرض بازدید عمومی قرار دهند.

شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، زنجان، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان و البرز در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و شیمیایی اصفهان که بالغ بر ۱۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی وسعت دارد حضور یافته‌اند.

حضور برند‌های برتر از شش استان کشور، حضور پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و حضور پاویون فن بازار به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در نمایشگاه، از جمله ویژگی‌های بارز نمایشگاه امسال به شمار می‌رود.

 علاقمندان به بازدید از پانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و شیمیایی می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روز‌های ۲۸ بهمن تا یکم اسفندماه به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.