سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس، پیگیر حادثه جان‌باختن پاکبان/پیام تسلیت شهردار

شهردار اصفهان گفت: حادثه‎ جان‎باختن پاکبان به دلیل انحراف از مسیر یک خودرو ، توسط پلیس راهور در حال پیگیری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - قاسم‌زاده گفت: هر روز صبح که از منزل به سمت محل کار می‌رویم، در مسیر پاکبانان زحمتکشی را مشاهده می‌کنیم که از دل شب، وقتی در خواب آرام خفته‌ایم، در سطح شهر مشغول فعالیت هستند تا شهری تمیز و دلنشین داشته باشیم.

 ساعت هشت صبح روز گذشته یکی از پاکبانان شهر که در پیاده‌رو مشغول انجام وظیفه بود، به دلیل انحراف از مسیر یک خودرو بر اثر خواب‌آلودگی راننده، جان خود را از دست داد و خانواده‌ای در آستانه سال جدید داغدار شد.

به گفته شهردار اصفهان شدت  تصادف و سرعت راننده به قدری زیاد بود که خودرو از گاردریل بزرگراه و دیگر موانع عبور کرده و در پیاده‌رو با این پاکبان برخورد کرد و سپس راننده خودرو از محل متواری می‌شود که موضوع توسط پلیس راهور در حال پیگیری است.

او می گوید انتظار می‌رود رانندگان هنگام خواب آلودگی، از رانندگی خودداری و با سرعت مطمئنه حرکت کنند؛ ممکن است به جای این پاکبان فرزند یا اقوام ما دچار این سوانح رانندگی شود، لذا باید کمک کنیم عزیزانی که به نوعی ایثار می‌کنند تا شهری تمیز داشته باشیم، نیمه‌های شب و بامداد هر روز در سطح شهر احساس ناامنی نکنند و بتوانند به آرامش به وظایف خود عمل کنند.

علی قاسم‌زاده در صفحه توئیتر خود نوشت:

"متأسفانه، روز گذشته سرعت زیاد راننده خواب‌آلود و ورود با خودرو به پیاده‌رو، باعث شد تا یکی از همکاران پاکبان عزیزم در شهرداری را از دست بدهیم.

ضمن تسلیت به خانواده این عزیز و همکارانم، امیدوارم که با رعایت نکات و ضوابط راهنمایی و رانندگی، دیگر شاهد اتفاقات تلخی نباشیم"

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.