مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: دو هزار کارگر پارکبان با همکاری مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری اصفهان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فروغ مرتضایی‌نژاد مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: واکسیناسیون عمومی کلیه پارکبانان (کارگران فضای سبز) بر اساس لیست اسامی ارسال شده از سوی شرکت‌های خدماتی که نگهداری فضای سبز در شهر را بر عهده دارند، انجام شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع دو هزار کارگر پارکبان شهر با کارت‌هایی که سازمان برای آن‌ها آماده کرده بود، شناسایی و با همکاری مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری پس از مراجعه به ورزشگاه گل نرگس واکسینه شدند، افزود: علاوه بر نیرو‌های پاکبان در سطح شهر، واکسیناسیون کارگرانی که در مراکز تحقیقاتی سازمان پارک‌ها و باغ گل‌ها مشغول فعالیت هستند نیز بر اساس لیست انجام شد.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در نوبت بعدی کلیه کارشناسان فضای سبز که با کارگران و مردم در مناطق ۱۵ گانه و ناژوان و برخی سازمان‌ها حضور دارند، به تدریج واکسینه خواهند شد.


منبع:ایمنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار