سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتکار عمل در مذاکرات وین در دستان جمهوری اسلامی است

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: هیات مذاکره کننده کشورمان در وین طوری عمل کرده که ابتکار عمل در مذاکرات در دستان جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید امیر محمدی‌پور گفت: هیات مذاکره کننده کشورمان در وین طوری عمل کرده که ابتکار عمل در مذاکرات در دستان جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته امام جمعه ماهشهر تحریم‌ها شاید بر اقتصاد ما اثر گذاشته باشد، اما در عزم ملت ایران تاثیری نداشته است لذا آمریکا هیچ چاره‌ای ندارد لذا یا باید تحریم‌ها را بردارد و جمهوری اسلامی راستی‌آزمایی کند و پس از آن، برای بازگشت به مذاکرات به آن‌ها اجازه دهد یا به همین روش مغرورانه خود ادامه دهد و نظاره‌گر بی‌اثر شدن تحریم‌های ظالمانه خود باشد.

امام جمعه بندر ماهشهر می گوید: عده‌ای به دولت فشار می‌آورند که بقایای دولت فاسد قبلی همچنان در بدنه دولت حضور دارد که در این خصوص باید اشاره کنیم پاکسازی فساد زمانبر است و مدتی طول خواهد کشید و رییس جمهور در این خصوص عزم جدی دارد.

به گفته او دولت سیزدهم در حال مبارزه با استکبار خارجی و دزدان داخلی به صورت همزمان است و امام راحل (ره) ریشه فساد در دنیا را اقتصاد سرمایه‌داری عنوان کردند که ریشه این فساد در آمریکاست و در کشور ما نیز شاخ و برگ دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان/خوزستان/فرهنگی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.