سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید دادستان قزوین بر بررسی اهلیت سرمایه‌گذاران

محمد قاسمی گفت: اهلیت سرمایه گذاران باید قبل از واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی بررسی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - دادستان عمومی و انقلاب قزوین در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: اهلیت سرمایه گذاران باید قبل از واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی بررسی شود تا شاهد وقوع مشکلات متعدد بعد از تحویل زمین و تخصیص امتیازات و امکانات به متقاضیان نباشیم.

 از یکسو تعدادی متقاضی برای سرمایه گذاری و از سوی دیگر یکسری امکانات و امتیازات در واگذاری‌ها داریم بنابراین باید در واگذاری‌ها تعادلی ایجاد شود تا شاهد انحراف در سرمایه گذاری نباشیم.

 موضوع واگذاری اراضی صنعتی و انحرافات صورت گرفته فقط مخصوص استان قزوین نیست و در استان‌های دیگر نیز وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: باید واقعا فرد اهل این کار باشد و با هدف تولید و سرمایه گذاری برای دریافت زمین در شهرک‌های صنعتی اقدام کند تا شاهد رسیدن به تولید و اشتغال باشیم.

بعضا فرد اهلیت دارد، ولی آورده نمی‌آورد و امتیازات دریافت می‌کند و کار را ابتر می‌گذارد که مشکلات بسیاری برای سایر متقاضیان و دستگاه‌ها ایجاد می‌کند که در این خصوص نیز باید بررسی‌های لازم انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: اهلیت سنجی دستگاه‌ها باید به شکل همزمان انجام شود تا به محض ورود متقاضی، صلاحیت مالی و فنی او در اول کار انجام شود و بعد، امتیازات به او واگذار گردد تا شاهد وقوع مشکلات در این حوزه نباشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.