سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق

رژیم صهیونیستی با موشک های زمین به زمین مناطقی در جنوب پایتخت سوریه را بمباران کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزارت دفاع سوریه اعلام کرد دشمن صهیونیست با چند موشک زمین به زمین اطراف شهرک زاکیه درجنوب دمشق را هدف قرار داده است.

به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، یک منبع نظامی سوری گفت: حوالی ساعت ۱۱:۳۵ (به وقت محلی) شامگاه چهارشنبه دشمن صهیونیست چند موشک زمین به زمین از منطقه اشغالی جولان سوریه به سمت نقاطی در حومه شهرک زاکیه در جنوب دمشق شلیک کرد که این حمله خساراتی به دنبال داشته است.

شبکه العربیه نیز از حمله اسراییل به منطقه خان شیخ در غرب دمشق خبر داد. شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی با تایید این خبر اعلام کرد تل آویو برای این حمله چند روز برنامه ریزی کرده بود و روسیه نیز مانع از انجام این حمله نشد. 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند. نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بار‌ها گزارش داده‌اند که رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند.

هنوز از خسارات و تلفات احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۷ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
کافیه سوریه یک موشک بزنه ببین همه چیز زیرو رو میشخ
امیر
۱۲:۱۲ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
روسیه که تو سوریه پایگاه نظامی داره چرا سامانه دفاعی s500 یا s400 رو مستقر نمیکنه که اسرائیل دم به دم موشک میزنه به سوریه
بازنشسته
۰۶:۱۴ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
برجام روزهای سختی می گذراند.... خداوند با صابرین است