سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت کسب و کار رضوی پنجره سرمایه پذیری خارجی

مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی از فعالیت و همکاری با سرمایه گذاران خارجی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محمد جواد مشیری گفت: این شرکت با استفاده از ظرفیت کشور‌های همجوار به ویژه عراق و افغانستان به عنوان پنجره سرمایه پذیری بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در خراسان رضوی فعالیت می‌نماید.

فرصت‌های سرمایه گذاری خارجی به‌ویژه در مشهد و نگاه تخصصی و علمی به موضوع سرمایه پذیری با ایجاد زمینه رونق بخشی در این حوزه اهمیت دارد.

او گفت: این شرکت با مشارکت مرکز خدمات سرمایه گذاری خراسان رضوی با هدف شتاب بخشیدن به رشد اقتصاد ملی، ارتقاء کارایی بنگاه‌های اقتصادی، رقابت پذیری در اقتصاد ملی و افزایش سطح عمومی اشتغال با هدف بهبود فضای کسب و کار به‌ویژه در نهاد مقدس آستان قدس رضوی زمینه قانونی این فرآیند را تسهیل بخشیده است.

مدیرعامل کسب و کار رضوی گفت: سرمایه گذاران خارجی با انعقاد قرارداد مضاربه با این شرکت می‌توانند از مشوق‌های قانونی حمایت از سرمایه گذار خارجی از جمله صدور پروانه اقامت ومعافیت‌های گمرکی و مالیاتی بهره‌مند شوند.

به گفته او با فراهم شدن این شرایط امکان حضور گسترده و فعال‌تر بخش غیر دولتی در نظام اقتصاد کشور به خصوص ظرفیت بالقوه این سرمایه‌ها در اقتصاد دانش بنیان و پارادایم‌های جدید اقتصادی مهیا می‌شود.

انتهای پیام//ا.د.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.