سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۳۷۵ تن برنج تنظیم بازار در خراسان جنوبی

در بهمن امسال ۳۷۵ تن برنج تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان گفت:۷۵۰ تن برنج هندی سهمیه بهمن و اسفند ماه بوده که ۳۷۵ تن آن در بهمن ماه توزیع شده و بقیه آماده توزیع است.

به گفته بیکس، ۳۷۵ تن برنج هندی و ۱۸۰ تن برنج تایلندی نیز به استان ابلاغ شده که در مرحله جذب است و به زودی در استان از طریق مباشران توزیع خواهد شد.

او گفت: در حال حاضر ۱۷۵ تن شکر برای مصرف خانوار، ۱۵۰ تن شکر برای صنف قنادی و ۸۶ تن شکر برای زنبورداران استان در حال توزیع است.

به گفته بیکس سهمیه جدید در خصوص شکر برای ایام عید به استان اعلام شده که جذب و توزیع خواهد شد تا مردم مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: روزانه ۸۰ تن تخم مرغ هم در استان تولید می‌شود که مازاد مصرف استان به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

بیکس می گوید: روزانه ۱۲۰ تن گوشت مرغ در خراسان جنوبی تولید می شود که توزیع گوشت سفید به صورت مستمر انجام می‌شود و در این زمینه مشکلی نداریم و تمهیدات لازم برای منجمدسازی گوشت سفید هم برای ایام عید هم در حال انجام است.

او گفت: در راستای افزایش کیفیت نان تولیدی نانوایی استان نیز از این پس نظارت‌ها بر این صنوف هم تشدید خواهد شد و همچنین کیفیت نان تولیدی هم با توجه به دغدغه مردم به جد مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.