سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه ۲ هزار و ۱۰۰ مورد خدمت حقوقی به مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۱۰۰ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - صالحی با اشاره به خدمات حقوقی این نهاد به خانواده‌های تحت حمایت طی امسال،گفت: معاضدت حقوقی به مددجویان و خدمت‌رسانی در این بخش به خانواده‌های تحت حمایت به‌منظور احقاق حقوق جامعه هدف و آشنایی آن‌ها با حقوق قانونی خود از اقدامات کمیته امداد استان زنجان در طول سال است.

او بابیان اینکه خدمات حقوقی ارائه‌ شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب تنظیم لایحه دفاعیه پیگیری پرونده‌های قضایی، ارائه آموزش‌های حقوقی و برگزاری میز خدمت حقوقی انجام می‌شود، گفت: بر اساس آمار‌های موجود ۲ هزار و ۱۰۰ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای امسال تاکنون ارائه‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در کنار ارائه خدمات حقوقی از طریق این نهاد بهره گیری از ظرفیت وکلای نیکوکار از برنامه ریزی کمیته امداد استان زنجان است.

صالحی گفت: بر همین اساس در حال حاضر ۸۶ وکیل نیکوکار در زمینه ارائه خدمات حقوقی به مددجویان با کمیته امداد استان زنجان همکاری می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.