سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند بستری بیماران کرونایی در خراسان رضوی افزایشی است

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد از روند افزایشی بستری بیماران بد حال کرونایی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  محمد پهلوان گفت: بیشتر بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه، افرادی هستند که یا واکسن را دریافت نکرده اند و یا اینکه به بیماری زمینه‌ای مبتلا هستند.

تعداد بیماران بدحال در ده روز گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است و هم اکنون بیش از ۲۵۰ ییمار بد حال مبتلا و یا مشکوک به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند.

او گفت: روند بستری بیماران در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنان افزایشی است و پیش بینی می‌شود این شرایط تا دو هفته آینده ادامه داشته باشد.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: امیکرون قدرت انتشار بسیار بالایی دارد و از همه افرادی که علائم شبیه به سرماخوردگی دارند درخواست می‌شود برای پیگیری و بررسی لازم به نزدیکترین مرکز سطح یک خدمات درمانی مراجعه و از حضور مستقیم در بیمارستان‌ها اجتناب کنند.

پهلوان گفت: تجربه نشان داده که همکاری مردم نقش موثری در کنترل موج‌های کرونایی دارد از این رو مردم با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی، اجتناب از دورهمی ها، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون مدافعان سلامت را در مهار این همه گیری یاری کنند.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.