سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالن ورزشی زرگرشهر گشایش یافت

به مناسبت دهه مبارک فجر، سالن ورزشی چندمنظوره شهدای زرگرشهر در شهرستان بابل به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-عملیات اجرایی سالن ورزشی چندمنظوره زرگرشهر در بخش لاله آباد شهرستان بابل از سال ۸۹ آغاز شد و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به اتمام رسید.

این آیین با حضور شکوه فر معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، خسرو قمری مدیرکل امور استان ها، فلاح مدیرکل حقوقی، ارجمندی مشاور وزیر ورزش و جوانان، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، ولی‌زاده فرماندار و عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و مردم منطقه برگزار شد.

شکوه فر در این آیین گفت: ورزش یک امر جمعی است و ساخت این سالن ورزشی هم با همدلی، همراهی و تعامل همه مسئولان و نهاد‌ها محقق شد. کار ورزش جزیره‌ای نیست و همه ارکان تصمیم گیر باید نقش آفرینی کنند.

 شورای ورزش و شورای ساماندهی جوانان با ریاست استاندار هر استان برگزار می‌شود که نشان دهنده این است که در ورزش و جوانان همه آموز به صورت مجموعه‌ای و با تعامل دستگاه‌ها و نهاد‌ها به سرانجام می‌رسد.

به گفته شکوه فر  نقش خیرین ورزشی ساز در توسعه زیرساخت‌های وزارت ورزش و جوانان مشهود است، چراکه با بودجه فعلی وزارت ورزش و جوانان و حجم وسیع زیرساخت‌های نیمه ساز، سال‌ها باید منتظر تکمیل پروژه‌ها باشیم و بدون حضور مردم و خیرین ورزشی ساز، تحقق توسعه زیرساختی در ورزش و جوانان مشکل خواهد بود. 

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این آیین گفت: تقدیر و تشکر از زحمات همه عزیزان که یاریگر ما در تکمیل پروژه‌ها هستند به خصوص کریمی و سعادتی نمایندگان بابل که همواره مجموعه ورزش استان از وجودشان بهره‌مند است.

ولی زاده گفت: پروژه‌های مختلفی در حوزه ورزش شهرستان به بهره برداری رسید و چهره‌های ورزشی شاخصی در بابل داریم، اما امکانات ورزشی متناسب با جمعیت ۵۳۵ هزار نفری شهرستان نیست و سرانه ورزش بابل، ۰/۶ متر است که پایین‌تر از استاندارد کشور است.

پروژه ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل دغدغه جدی مسئولان و مردم است و ظرفیت‌های بسیار خوبی در ورزش بابل وجود دارد که نیازمند توجه جدی شود.

به گفته ولی زاده امیدواریم در دولت جدید که نگاه انقلابی دارد و از مدیران جوان و پرتلاش بهره می‌برد، زیرساخت‌های ورزشی توسعه یابد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.