سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری زمینه‌های ایجاد بازارچه‌ها برای عرضه کالا‌های شب عید را فراهم کند

رئیس شورای شهر همدان گفت: نظارت بر بازار شب عید خواسته جدی مردم است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- محمود مسگریان گفت: نظارت بر بازار شب عید و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، خواسته مردم است و انتظار داریم مسوولان توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

به گفته او هم اکنون با توجه به روز‌های پایانی سال شاهد جوی روانی برای افزایش قیمت کالا‌ها هستم که جلوگیری از این اقدام به نظارت مستمر بر فعالیت‌های بازار نیاز دارد.

رئیس شورای شهر همدان گفت: خواسته مردم نظارت بر نحوه عرضه کالا‌های اساسی و میوه شب عید است تا به نحو احسن انجام شده و اجازه سواستفاده داده نشود.

مسگریان گفت: دستگاه‌های اجرایی نظیر صنعت، معدن، تجارت تعاونی شهر و روستا و اصناف باید در این روز‌های پایانی سال نظارت دقیق بر بازار داشته باشند و به خوبی وارد عمل شده و اجازه سوءاستفاده برخی از افراد سودجو را ندهند.

او گفت: برای اینکه مردم بتوانند کالا‌های مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و ارزان‌تر تهیه کنند، باید بساط فرصت طلبی دلالان سودجو از بازار برچیده شود.

مسگریان گفت: اعضای شورای شهر همدان به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری از نهاد‌های نظارتی بازرسی و تعزیرات تقاضا دارند که به وظایف خود عمل کنند تا کالا‌ها به صورت مستمر عرضه شود و قیمت اجناس افزایش نداشته باشند.

او گفت: شهرداری باید زمینه‌های ایجاد بازارچه‌ها برای عرضه کالا‌های شب عید را فراهم کند.

رئیس شورای شهر همدان در ادامه گفت: در این راستا لازم است نسبت به افزایش تعدادبازارچه‌ها به خصوص در مناطق کم برخوردار اقدام و مسوولان مرتبط کالا‌های مورد نیاز را به موقع به این بازارچه‌ها عرضه کنند تا مردم بتوانند این کالا‌ها را بدون واسطه تهیه کنند.

او  گفت: مردم امیدوارند که مسوولان با درک شرایط موجود، آرامش بازار را برقرار کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.