سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد؛

حداکثر حقوق مدیران ارشد در شهرداری مشهد، ۲۶ میلیون تومان است

معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد از فهرست منتشر شده در فضای مجازی درباره حقوق مدیران ارشد شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - آیدا مهربان گفت: لیست منتشر شده دارای یک اشتباه تخصصی است، آنچه منتشر شده لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری است.

فهرستی در فضای مجازی درباره حقوق مدیران ارشد شهرداری در سال ۱۴۰۱ منتشر و ادعا شده بود حقوق برخی از این‌ مدیران تا ۴۰ میلیون تومان است، عددی که البته معاون برنامه‌ریزی شهرداری معتقد است ۷۵ درصد آن درست است.

معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد گفت: در این بودجه یک ردیف وجود دارد برای حقوق مدیران ارشد و یک ردیف هم مزایای مدیر ارشد است؛ عدد اعلام شده عدد ناخالص است عدد خالص بعد از کسر مالیات است.

او گفت: ضمن اینکه سقف کنترل شده‌ای وجود دارد که هر مدیری حقوقش از ۲۶ میلیون افزایش پیدا کند، برگشت حقوق خواهد داشت؛ در واقع ۷۵ درصد اعداد منتشر شده درست است، این ارقام منتشر شده تا قبل از تصویب شورا و درج در فیش حقوقی قابل استناد نیست.

تعداد مدیران کل شهرداری ۲۴ نفر است و ۱۶ سازمان با احتساب ۲ معاونت فرهنگی و اقتصادی وجود دارد و ۶ شرکت و موسسه نیز زیر مجموعه شهرداری هستند.

انتهای پیام//ص.ب.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.