سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ درصد فوتی‌های ساوه و زرندیه واکسن نزده بودند

از ۱۰ نفر فوتی کرونایی‌های یک ماه اخیر شهرستان ساوه و زرندیه ۴ نفر واکسن زده و ۶ نفر واکسن نزده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - دکتر ذکایی سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه وضعیت فوتی‌های کرونایی‌های یک اخیر زیر پوشش دانشکده را به صورت زیر تشریح کرد.

بررسی‌های اولیه اطلاعات افراد فوت شده ناشی از کرونا در دانشکده علوم پزشکی ساوه نشان می‌دهد که متاسفانه از ۱۰ بیماری که طی یکماه اخیر به علت کرونا در شهرستان‌های ساوه و زرندیه فوت کرده اند، ۶ نفر یعنی ۶۰ درصد هیچگونه واکسنی علیه این بیماری دریافت نکرده بودند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: از همچنین از ۶ مورد فوتی دیگر، وضعیت واکسیناسیون ۳ نفر از آن‌ها ناقص بود و وضعیت واکسیناسیون تنها یک نفر کامل بوده است.

باتوجه به اینکه میانگین سنی موارد فوتی تقریبا ۷۸ سال بود و نیز با در نظر گرفتن این نکته مهم که نیمی از آن‌ها مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت و فشارخون بالا بودند.

توصیه اکید ما به تمام افراد جامعه بخصوص سالمندان عزیز اینست که اگر تاکنون نسبت به دریافت واکسن کرونا یا دریافت هر ۳ دوز آن اقدام نکرده اند در اسرع وقت جهت تزریق آن به یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون یا مراکز جامع سلامت محل زندگی خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.