سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله تهران:

۱۱۰ منزل برای سیل زدگان کرمان می‌سازیم

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله تهران در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله کرمان از ساخت ۱۱۰ منزل مسکونی برای سیل زدگان کرمان خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سردار حسن زاده گفت: افتخار این را داشتیم در ایام دهه فجر وسالگرد پیروزی انقلاب و تولدحضرت علی (ع) دراستان کرمان حضور داشته باشیم.

او گفت: تهران همواره وهمیشه در صحنه‌های انقلابی سهم بزرگی داشت و در سیل کرمان نیز با هماهنگی سپاه ثارلله کرمان اقداماتی را در دس اجرا داریم

او می‌گوید: تفاهم نامه‌ای داشتیم با سپاه ثارالله کرمان که هم گروه‌های جهادی از تهران اعزام شده وهم کمک مردمی گسیل شود تا بخشی از مشکلات مردم انقلابی کرمان را درمناطق سیل زده حل کنیم.

سردار حسن زاده گفت: امروز نشستی با فرمانده سپاه ثارالله کرمان، اقداماتی، چون ساخت ۱۱۰ منزل مسکونی برای عزیزان سیل زده کرمانی ونیز ارسال ۱۱۰ سری جهیزیه را برعهده گرفتیم.

به گفته او، انجام ۶۳ پروژه آبرسانی روستایی نیز انجام می‌شود که به زودی کار را آغاز می‌کنیم.

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله تهران می‌گوید: همچنین با کمک سپاه وبسیج تهران بسته‌های کمک‌های مومنانه تا ۱۰ هزار بسته را ارسال می‌کنیم.

او از اعزام راهیان نور برای زیارت مزارحاج قاسم از تهران خبرداد وگفت: در کنار این خدمات اجتماعی راهیان مکتب حاج قاسم را از تهران به سمت کرمان اعزام می‌کنیم که شامل دانش آموزان، دانشجو ود یگر اقشارخواهند بود تا از مولفه‌های مکتب حاج قاسم و ویژگی‌های شخصیتی وی بهره‌مند شوند.

او گفت: این دو امر کمک به اعتلای مکتب انقلاب و برطرف کردن محرومیت از چهره مناطق کمتر برخورداراست.
انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.