سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

آرمان های انقلاب بین جوانان تبیین شود

پورذهبی گفت:در این شرایط کنونی باید وحدت نیروهای انقلابی تقویت و شعار و ماهیت انقلاب تبیین شود و بازگویی اهداف انقلاب برای نسل جوان که سرمایه انقلاب هستند ضرورت بیشتری دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز در آیین بزرگداشت ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سنندج گفت: خداوند ما را در عصر انقلاب اسلامی قرار داده است که مسئولیت بسیار سنگینی است مسوولان کاری نکنند که افراد از انقلاب دور شده یا از انقلاب زده شوند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید توجه به شعار‌های انقلاب، بازگویی مفاهیم انقلاب و تبیین جایگاه آن و بیان اهداف انقلاب مورد توجه جدی قرار گیرد و فقط به شعار دادن و جلسات و برنامه‌های کم فایده اکتفا نشود.

او می گوید: انسان‌هایی که در پیروزی انقلاب نقش داشتند رفتند، شهید شدند یا فوت شدند، اما جوانان راه انقلاب را ادامه دادند بنابراین باید اهمیت تربیت جوانانی که انقلاب را ندیدند هم مدنظر قرار گیرد.

پورذهبی با اشاره به آیه چهار سوره فتح که خداوند سکینه آرامش را برای افزایش ایمان بر قلوب مومنین نازل می‌کند گفت: در این ۴۳ سال هر وقت احساس اندکی سستی و بی رمقی حاصل شده خداوند آرامش را دوباره نازل کرده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به ضرورت توجه به قشر آسیب پذیر گفت: امروز که در استان افراد بیکار و کسانی که تحت پوشش دستگاه‌های امدادی هستند را مشاهده می‌کنیم ما را موظف می‌کند به قشر آسیب‌پذیر توجه بیشتری کنیم.

او گفت: علاوه بر دولت، اهالی یک روستا، شهر یا یک محله به فقرای آن منطقه کمک و یاری برسانند چرا که مسلمان نباید در شرایطی که همسایه و همشهری او در فقر به سر می‌برد به راحتی سر بر بالین بگذارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.