سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در کرمانشاه+ تصاویر و فیلم

مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهر کرمانشاه در چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز جمعه همراه با خانواده با خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- مراسم ۲۲ بهمن ماه امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت خودرویی در کرمانشاه و برخی دیگر از شهر‌های استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزار است.

این مراسم ساعت ۹.۳۰ دقیقه امروز از میدان آزادی کرمانشاه آغاز و شرکت‌کنندگان با خودرو‌های شخصی و دیگر وسایل نقیله به طرف میدان فردوسی در حال حرکت هستند.

خودرو‌های شخصی، امدادی و ورزشی، موتورسیکلت‌های معمولی و سنگین و دوچرخه سواران در این مراسم با به همراه داشتن پلاکادر‌هایی با شعار‌های انقلابی و پرچم جمهوری اسلامی ایران در این راهپیمایی حضور دارند و در طول مسیر با بوق زدن و روشن کردن چراغ‌های خود سالگرد بهار آزادی را جشن گرفتند.

مردم حاضر در این راهپیمایی با بوق زدن، روشن کردن چراغ‌های خودرو و برف پاکن خودرو‌ها خوشحالی می‌کنند و برخی نیز با پیاده روی چهل و سومین سالگرد انقلاب مردمی خود را جشن گرفتند.

در راهپیمایی امسال شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر فتنه‌گر» از بلندگو‌های مستقر در طول مسیر و شرکت کنندگان در مراسم شنیده می‌شد.

پیش از آغاز مراسم در اطراف میدان آزادی پرچم‌ها و پلاکادر‌های مربوط به راهپیمایی ۲۲ بهمن بین شرکت کنندگان در مراسم توزیع شد و برخی از افراد نیز با وسایلی که در منزل داشتند همچون پرچم و کاغذ‌های رنگی خودرو خود را تزیین کرده بودند.

پلیس راهور در محدوده میدان آزادی، چهار راه مدرس، میدان انقلاب، میدان آیت الله کاشانی، خیابان رفعتیه و خیابان شورا برای ورود خودرو‌ها محدودیت ایجاد کرده بود و تنها خودرو‌های دارای پرچم و تزیینات مربوط به ۲۲ بهمن اجازه ورود داشتند.

 

نظیر این مراسم در شهرستان‌های دیگر استان با حضور پرشور مردم انقلابی و مرزدار استان کرمانشاه در حال برگزاری است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.