سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی با آرمان های شهدای گناباد تجدید بیعت کرد

استاندار خراسان رضوی روز پنجشنبه در بدو ورود به شهرستان گناباد با حضور در مرقد علامه بهلول گنابادی و قرائت فاتحه بر مزار آن مرحوم با آرمان‌های شهدای گمنام نیز تجدید بیعت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - یعقوبعلی نظری در راس هیئتی متشکل از برخی مدیران استانداری و دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی به منظور سفر شهرستانی خود وارد گناباد شد و مورد استقبال مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان و نیرو‌های نظامی و انتظامی قرار گرفت.

فرماندار گناباد گفت: همزمان با سفر استاندار خراسان رضوی به این شهرستان ۶ طرح جهاد کشاورزی با هزینه ۱۳۹ میلیارد ریال و گازرسانی به ۱۰ روستا در بخش‌های کاخک و مرکزی این شهرستان و همچنین گازرسانی به صنایع در مجموع با هزینه ۸۰۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

رضا نصیری گفت: همچنین در سفر استاندار خراسان رضوی عملیات اجرایی پست فوق توزیع ۱۳۲ کیلوولتی برق گناباد با سرمایه گذاری هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع شرکت‌های شهرک‌های صنعتی و توانیر و سازمان مدیریت و برنامه ریزی آغاز می‌شود که با احداث آن ظرفیت شبکه برق این شهرستان به ۲ برابر میزان فعلی افزایش می‌یابد و بخش عمده‌ای از مشکلات صنایع و مردم در زمینه تامین برق و انرژی برطرف می‌شود.

او گفت: طرح‌های بخش کشاورزی این شهرستان شامل ۲ طرح لایروبی و مرمت قنوات روستا‌های دیسفان و استاد، انتقال آب، گلخانه سه هزار مترمربعی، واحد تولیدی خوراک دام و طرح آبیاری تحت فشار در بخش کاخک است.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.