سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

افتتاح ۷ پروژه در بندر خرمشهر

افتتاح و بهره برداری از هفت پروژه اداره بندر و دریانوردی خرمشهر با اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد تومان انجام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ صبح امروز با حضور مدیر کل بندر و دریانوردی استان خوزستان و مسئولین محلی خرمشهر هفت پروژه اداره بندر و دریانوردی خرمشهر افتتاح و بهره برداری شد.

نور اله اسعدی، مدیر کل بندر خرمشهر در آیین افتتاحیه این پروژه‌ها گفت: اعتبار پروژه‌های افتتاح شده ۷۱ میلیارد تومان بوده که سه عدد از مجموع این پروژه‌ها که متعلق به کشتیرانی است توسط شراکت بخش خصوصی انجام شده است.

لایروبی اروندرود مطالبه‌ای استانی است

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور، امام جمعه خرمشهر نیز به لزوم توجه همزمان به ۲ بعد توسعه فیزیکی و لایروبی اروند برای استفاده بهتر از ظرفیت‌های بندر این شهرستان تاکید کرد و لایروبی آبراهه اروند را مطالبه‌ای استانی خواند که مانع از توسعه مطلوب بندر خرمشهر می‌شود.

او با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه خرمشهر، توسعه بندر این شهرستان با توجه به ظرفیت‌های موجود را عاملی موثر در پیشرفت این شهرستان خواند و گفت: همه ظرفیت‌های خرمشهر باید با هدف خدمت به آن پیشرفت کنند.

ازجمله پروژه‌های بهره برداری شده می‌توان به احداث هشت پست اسکله پانتون و گردشگری با اعتباری معادل ۲۴ میلیارد تومان اشاره کرد که هرکدام ۳۰ متر طول و ۱.۲ متر ارتفاع دارد.

راه اندازی سامانه نظارت تصویری با اعتبار از ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان که شامل ۹۴ دوربین و اتاق مانیتورینگ برای پدافند غیر عامل و امنیت محوطه بندری، احداث شناور بایندر با ۱میلیارد تومان دارای ۲ موتور و سرعت ۲۰۰ اسب بخار، شناور باک بوم با اعتباری معادل ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در ۴۵ متر طول و ۱۰ متر عرض دارای هشت مخزن و ظرفیت ۵۰۰ تن است، از جمله این پروژه‌ها بود.

احداث ساختمان آتش نشانی پروژه با ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ۴۶۰ مترمربع و سوله تعمیرگاه تجهیزات صنعتی با ۶میلیارد تومان و در مساحت چهار هزار و ۹۲۵ مترمربع و ساختمان اداری ترمینال کانتینری در مساحت یک هزار و ۸۷۵ مترمربع و با ۹ میلیارد تومان اعتبار از دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز بود.

انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.