دفتر شورای بسیج فعالان اقتصادی آبادان با هدف رونق اقتصاد منطقه در آبادان افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ دفتر شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی آبادان با حضور دبیرکل شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور ،مسئول بسیج اتاق ایران و مسئول سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان در محل اتاق و بر اساس انعقاد تفاهمنامه بسیج اصناف و بازاریان با اتاق ایران افتتاح شد.

طبق گفته او وظیفه ما خدمت است و تلاش می کنیم با بهره گیری از همه ظرفیتها بتوانیم مشکلات تجار و بازرگانان را حل کنیم.

اسدالله کردزنگنه ، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در آئین این افتتاحیه گفت : این بسیج در حوزه صادرات و واردات به کمک بخش خصوصی می آید و تلاش ها برای حل مشکلات فعالان اقتصادی ادامه دارد.

او از روند بدون نقص صادرات مرکبات با توجه به اقدامات انجام شده خبر داد.

تسهیل‌ صادرات و واردات با بسیج تجار

جواد اسلامی،دبیرکل شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور نیز هدف از راه اندازی این بسیج را پر کردن شکافهای مردم و نظام در حوزه اقتصادی دانست و با اشاره به افتاح این دفاتر در شهرهای مختلف گفت: این شورا حامی شخص خاصی نیست و برای رونق و آسان سازی در صادرات و وادات است.

این دفاتر با یک رئیس، دبیر و شورای هفت نفره تشکیل می شود و بحث های حفاظتی مانند عدم دوتابعیتی بودن اعضا نیز مد نظر است.

مسئول بسیج تجار و فعالان اقتصادی آبادان با تاکید بر نقش اقدامات جهادی در توسعه صادرات و واردات   خواستار توجه بیشتر به ظرفیت پایانه های صادراتی شد.

روحیه جهادی ، رمز رهایی از مشکلات اقتصادی

علی درویش، مسئول دفتر بسیج شورای تجار و فعالان اقتصادی اتاق ایران گفت: چاره ساز رهایی از وضعیت نامطلوب اقتصادی موجود کار با روحیه جهادی است ؛ بنا بر این مسئولان باید در طول خدمات رئیس دستگاه قرار داشته باشند.

درویش بسیج را یک ظرفیت مهم برای انقلاب کرد و گفت: ساختار و تشکیلات بسیج، ماهیت انقلابی دارد و این نهاد مقدس در هر دستگاهی برای خدمت به مردم کشور آماده است.

انتهای پیام / ا

برچسب ها: بسیج تجار ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.