سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح طرح ملی دادرس در چهارمحال و بختیاری

به مناسبت دهه مبارک فجر آیین افتتاحیه دهمین طرح ملی دادرس و یادواره دانش آموزان فداکار علی لندی و محمدرضا محمودیان در شهرستان بروجن برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: طرح ملی دادرس «دانش آموزان و دانش جویان آماده در روز‌های سخت» به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور در شهرستان بروجن افتتاح شد.

هدف از برگزاری این طرح، تعلیم و تربیت دانش آموزان و دانشجویان، افزایش سطح آمادگی آن‌ها در مقابل حوادث مختلف، آموزش و تقویت مهارت‌های خودامدادی و دگر امدادی آنان در مدارس و دانشگاه‌ها است.


بیشتر بخوانید


اهمیت اجرایی و عملیاتی شدن طرح ملی دادرس مشخص می‌کند تا در مواقع بروز بحران چه واکنشی باید نشان بدهیم که نه تنها خود دچار آسیب نشویم بلکه بتوانیم از آسیب‌های احتمالی به همنوعان جلوگیری کنیم.

مربیان این طرح با حضور در مدارس استان، با استفاده از ابزار هنر و تهیه محتوا برای آموزش‌های ساختاری در جهت فراگیری دانش آموزان و دانشجویان به مباحث کمک‌های اولیه به منظور ارتقای مهارت‌های خودامدادی را انجام می‌دهند.

دانش آموز و دانشجویان آماده در روز‌های سخت در سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ هشت مهارت ضروری کمک‌های اولیه را به صورت نظری و عملی آموزش خواهند دید.

امسال دو هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در قالب ۲۰۰ تیم در قالب این طرح آموزش خواهند دید و از هر مدرسه ۱۴ نفر در دوره‌های مهارت‌های امداد و نجات را در قالب هشت موضوع آموزش می بیند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.